موضوعات = روان ‌شناسی تربیتی
تعداد مقالات: 24
1. تحول باورهای دنیای عادلانه برای خود و دیگران از نوجوانی تا بزرگسالی در‌حال‌ظهور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 تیر 1400

فائزه شاکری اردکانی؛ سمانه اسعدی؛ فهمیه دهقانی


2. رابطه بین حمایت اجتماعی و هسته ارزشیابی خود با ازکارافتادگی تحصیلی: نقش واسطه ‏ای رضایت زندگی

دوره 17، شماره 66، زمستان 1399، صفحه 155-166

زهره صیادپور؛ فریبرز درتاج؛ علیرضا کیامنش


3. اثربخشی برنامه آموزشی تحول مثبت نوجوانی بر شاخص های تحول مثبت در نوجوانان

دوره 17، شماره 65، پاییز 1399، صفحه 15-25

ناهید حسین‌آباد؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی


4. نقش واسطه ای هویت اخلاقی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و شادکامی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 351-364

امیرعباس فاتحی؛ فریده یوسفی؛ علی اصغر ملکی زاده


6. مهار روان شناختی والدین: پیش بینی مسئولیت پذیری شخصی و سرزندگی تحصیلی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 411-423

حمیدرضا جوکار؛ محبوبه فولادچنگ؛ محمدرئوف انجم شعاع


7. سرمایه های تحولی درونی و بیرونی و بهزیستی تحصیلی: نقش واسطه ای پایستگی تحصیلی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 426-436

ماه آزادیان بجنوردی؛ سعید بختیارپور؛ بهنام مکوندی؛ پروین احتشام زاده


8. اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 437-447

مجتبی عاشوری؛ رحیم بدری؛ شهرام واحدی؛ مینا محبی


9. بازخورد والدین به سواد و مهارت‌های شناختی در کودکان پیش‌دبستانی

دوره 16، شماره 63، بهار 1399، صفحه 289-298

سیده مرجان مظلوم؛ سوسن رحیم‌زاده


10. اثربخشی آموزش جایگزین پرخاشگری و ایمن‌سازی در مقابل تنیدگی بر راهبردهای شناختی نظم‌جویی هیجان در نوجوانان بزهکار

دوره 16، شماره 63، بهار 1399، صفحه 299-310

سعید محمودی‌نیا؛ مژگان سپاه‌منصور؛ سوزان امامی‌پور؛ فریبا حسنی


13. دانش فراشناخت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای کمک‌طلبی تحصیلی

دوره 16، شماره 61، پاییز 1398، صفحه 49-60

محمد قنبری طلب؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ محبوبه فولادچنگ؛ مسعود حسین چاری


15. جو عاطفی خانواده و بی صداقتی تحصیلی: نقش واسطه ای خودپنداشت تحصیلی

دوره 16، شماره 61، پاییز 1398، صفحه 97-108

حمید بارانی؛ معراج درخشان؛ عباس اناری نژاد


16. فراتحلیل رابطه بین راهبردهای یادگیری خودنظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 249-260

جواد مصرآبادی؛ ابراهیم گزیدری


17. نقش واسطه‌ای هیجان‏ های پیشرفت در رابطه بین اسنادهای علّی و فرسودگی تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 273-286

فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی


18. مدل علّی تأثیر ساختار کلاس بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای انگیزش

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 309-322

فوزیه فکری نوجه‌ده؛ محبوبه فولادچنگ


19. رابطه امید به تحصیل و تحصیل‌گریزی:‌نقش واسطه‌ای خودنظم‌جویی تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 323-335

حمید بارانی؛ سمیرا راه‌پیما؛ فرهاد خرمایی


20. تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 71-82

لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج


21. چشم‌انداز زمان آینده و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای خود‌نظم‌جویی بلندمدت و ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی

دوره 14، شماره 54، زمستان 1396، صفحه 121-134

محسن افشاری؛ میثم شیرزادی‌فرد؛ رضا قربان‌جهرمی


22. شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش‌آموزان جهشی پایة چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می‌شود؟

دوره 14، شماره 54، زمستان 1396، صفحه 135-146

حمیدرضا حسن‌آبادی؛ ابراهیم طلایی؛ آزاده سیدمیرزایی جهقی؛ گلرخ برارپور


23. رابطۀ بافت اجتماعی کلاس با درگیری تحصیلی: نقش واسطه‎ای فرایندهای نظام خود، انگیزش و هیجان‎های تحصیلی

دوره 14، شماره 53، پاییز 1396، صفحه 37-51

زینب ربانی؛ سیاوش طالع‌پسند؛ اسحاق رحیمیان‌بوگر؛ محمدعلی محمدی‌فر