نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون تصاویر درهم آندره‌ری تحول ادراک دیداری و فرافکنی در کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 345-354]
  • آموزش آگاهی واج‎شناختی اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانش‌آموزان با اختلال بیان نوشتاری [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 355-366]
  • آموزش خانواده اثربخشی مداخله شناختی رفتاری خانواده‌محور بر انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بی‌اختیاری کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 367-378]
  • آموزش زایشی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 403-418]

ا

  • ابعاد بزرگسالی درحال‌ظهور نقش عاملیت انسانی، جنس و سن در ویژگی‌های هویتی: بزرگسالی درحال ظهور آرنت [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 33-44]
  • ابعاد هویت نقش ابعاد هویت در حرمت خود و بهزیستی روان‎ شناختی در بزرگسالی نوظهور [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 225-236]
  • احساس تنهایی نقش واسطه ‎ای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن و احساس تنهایی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 435-446]
  • اختلال بیان نوشتاری اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانش‌آموزان با اختلال بیان نوشتاری [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 355-366]
  • اختلال نافرمانی مقابله‌ای اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به والدین بر نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 127-137]
  • اختلال وسواس بی‌اختیاری اثربخشی مداخله شناختی رفتاری خانواده‌محور بر انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بی‌اختیاری کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 367-378]
  • ادراک از روابط مثبت با دیگران اثربخشی برنامه آموزشی غنی ‎سازی مهارت‎ های رابطه بین‎ فردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارض‌های بین ‎فردی، مهارت ‎های مقابله شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 287-308]
  • ادراک دیداری تحول ادراک دیداری و فرافکنی در کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 345-354]
  • اسنادهای علّی نقش واسطه‌ای هیجان‏ های پیشرفت در رابطه بین اسنادهای علّی و فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 273-286]
  • اسنادهای علّی اثربخشی برنامه آموزشی غنی ‎سازی مهارت‎ های رابطه بین‎ فردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارض‌های بین ‎فردی، مهارت ‎های مقابله شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 287-308]
  • اعتبار بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس محق‌پنداری تحصیلی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 101-111]
  • الگوهای ارتباطی خانواده الگوهای ارتباطی خانواده و جو یادگیری با حل مسئلة خلاق:نقش واسطه‌ای بازخوردهای خلاقانه [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 44-57]
  • امید به تحصیل رابطه امید به تحصیل و تحصیل‌گریزی:‌نقش واسطه‌ای خودنظم‌جویی تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 323-335]
  • انعطاف‌پذیری شناختی تاثیر القای تنیدگی بر نارسایی شناختی و حافظۀ کاری: نقش انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 153-164]
  • انگیزش تحصیلی مدل علّی تأثیر ساختار کلاس بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای انگیزش [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 309-322]

ب

  • بازخورد خلاقانه الگوهای ارتباطی خانواده و جو یادگیری با حل مسئلة خلاق:نقش واسطه‌ای بازخوردهای خلاقانه [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 44-57]
  • بازخوردهای ناکارآمد تحلیل کانونی رابطة بازخورد‌های ناکارآمد مادران با خودکارآمدی و سبک‌های مقابله‌ای [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 205-212]
  • باورهای انگیزشی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 403-418]
  • بخشش نقش واسطه‌ای بخشش در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و مشکلات بین شخصی:مقایسه بر حسب جنس [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 17-32]
  • برنامة آموزش تاب‌آوری تأثیر برنامه آموزش تاب آوری بر ارزیابی های شناختی، مقابله و هیجان ها [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 83-99]
  • برنامة آموزش زایشی تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 71-82]
  • برنامه غنی‎سازی مهارت‎های رابطه بین‎فردی اثربخشی برنامه آموزشی غنی ‎سازی مهارت‎ های رابطه بین‎ فردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارض‌های بین ‎فردی، مهارت ‎های مقابله شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 287-308]
  • بزرگسالی درحال‌ظهور نقش عاملیت انسانی، جنس و سن در ویژگی‌های هویتی: بزرگسالی درحال ظهور آرنت [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 33-44]
  • بهزیستی روان‌شناختی رابطه بین حمایت‎های اجتماعی ادراک‌شده با بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه‎های تحولی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 175-188]
  • بهزیستی روان‌شناختی آزمون مدل رابطه کمال‌گرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبک‌های مقابله و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 419-434]
  • بهزیستی روان‎شناختی نقش ابعاد هویت در حرمت خود و بهزیستی روان‎ شناختی در بزرگسالی نوظهور [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 225-236]

پ

  • پدیدارشناسی ادراک جوانان از مفهوم بزرگسالی: آیا بین دو جنس تفاوت وجود دارد؟ [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 3-16]
  • پرخاشگری واکنشی نقش واسطه ‎ای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن و احساس تنهایی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 435-446]
  • پریشانی روان‎شناختی اثربخشی گروه‌درمانی تعاملی و روان ‎نمایشگری بر جهت‌گیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان‎ شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 379-390]

ت

  • تحصیل‌گریزی رابطه امید به تحصیل و تحصیل‌گریزی:‌نقش واسطه‌ای خودنظم‌جویی تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 323-335]
  • تحول تحول ادراک دیداری و فرافکنی در کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 345-354]
  • تست ترسیم درخت تحول ادراک دیداری و فرافکنی در کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 345-354]
  • تفاوتهای جنس ادراک جوانان از مفهوم بزرگسالی: آیا بین دو جنس تفاوت وجود دارد؟ [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 3-16]

ج

  • جهت‌گیری هویت اثربخشی گروه‌درمانی تعاملی و روان ‎نمایشگری بر جهت‌گیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان‎ شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 379-390]
  • جو یادگیری الگوهای ارتباطی خانواده و جو یادگیری با حل مسئلة خلاق:نقش واسطه‌ای بازخوردهای خلاقانه [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 44-57]

ح

  • حافظه فعال دیداری فضایی اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانش‌آموزان با اختلال بیان نوشتاری [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 355-366]
  • حافظه کاری تاثیر القای تنیدگی بر نارسایی شناختی و حافظۀ کاری: نقش انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 153-164]
  • حرمت خود نقش واسطه‎ای حرمت خود در رابطه بین جهت‎‎گیری‎های دلبستگی و سازگاری روان‎شناختی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 139-151]
  • حرمت خود نقش ابعاد هویت در حرمت خود و بهزیستی روان‎ شناختی در بزرگسالی نوظهور [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 225-236]
  • حساسیت به قربانی شدن نقش واسطه ‎ای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن و احساس تنهایی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 435-446]

خ

  • خودشفقت‎ورزی الگوهای ارتباطی خانواده و خودشفقت‎ورزی: نقش واسطه‎ای راهبردهای مقابله با تنیدگی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 189-202]
  • خودکارآمدی تحلیل کانونی رابطة بازخورد‌های ناکارآمد مادران با خودکارآمدی و سبک‌های مقابله‌ای [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 205-212]
  • خودکارآمدی والدگری اثربخشی درمان مبتنی بر رابطه والدـ‌کودک بر خودکارآمدی و رابطه مادر‌ـ‌کودک [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 391-402]
  • خودنظم‌جویی تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 71-82]
  • خودنظم‌جویی فراتحلیل رابطه بین راهبردهای یادگیری خودنظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 249-260]
  • خودنظم‌جویی رابطه امید به تحصیل و تحصیل‌گریزی:‌نقش واسطه‌ای خودنظم‌جویی تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 323-335]
  • خودنظم‌جویی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 403-418]
  • خودنظم‌جویی شناختی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 403-418]
  • خودنظم‌جویی فراشناختی اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 403-418]

د

  • دانشجویان بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس محق‌پنداری تحصیلی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 101-111]
  • درمان‌شناختی رفتاری اثربخشی مداخله شناختی رفتاری خانواده‌محور بر انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بی‌اختیاری کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 367-378]
  • درمان مبتنی بر رابطه والدـ‌کودک اثربخشی درمان مبتنی بر رابطه والدـ‌کودک بر خودکارآمدی و رابطه مادر‌ـ‌کودک [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 391-402]

ر

  • رابطه والدـ‌کودک اثربخشی درمان مبتنی بر رابطه والدـ‌کودک بر خودکارآمدی و رابطه مادر‌ـ‌کودک [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 391-402]
  • راهبردهای حل تعارض‎های بین فردی اثربخشی برنامه آموزشی غنی ‎سازی مهارت‎ های رابطه بین‎ فردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارض‌های بین ‎فردی، مهارت ‎های مقابله شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 287-308]
  • راهبردهای شناختی و فراشناختی فراتحلیل رابطه بین راهبردهای یادگیری خودنظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 249-260]
  • راهبردهای مقابله با تنیدگی الگوهای ارتباطی خانواده و خودشفقت‎ورزی: نقش واسطه‎ای راهبردهای مقابله با تنیدگی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 189-202]
  • راهبرهای یادگیری فراتحلیل رابطه بین راهبردهای یادگیری خودنظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 249-260]
  • رضایت‌اززندگی نقش نارسایی هیجانی و نشخوار فکری در پیش‌بینی رضایت‌اززندگی مبتلایان به چاقی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 59-69]
  • رفتار جامعه‌پسند همدلی و رفتارهای جامعه‌پسند: نقش واسطه‌ای هیجان‌های اخلاقی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 261-272]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس محق‌پنداری تحصیلی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 101-111]
  • روان‎نمایشگری اثربخشی گروه‌درمانی تعاملی و روان ‎نمایشگری بر جهت‌گیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان‎ شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 379-390]
  • رویدادهای منفی زندگی آزمون مدل رابطه کمال‌گرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبک‌های مقابله و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 419-434]

س

  • ساختار عاملی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس محق‌پنداری تحصیلی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 101-111]
  • ساختار کلاس مدل علّی تأثیر ساختار کلاس بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای انگیزش [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 309-322]
  • سازگاری روان‎شناختی نقش واسطه‎ای حرمت خود در رابطه بین جهت‎‎گیری‎های دلبستگی و سازگاری روان‎شناختی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 139-151]
  • سبک‌های مقابله آزمون مدل رابطه کمال‌گرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبک‌های مقابله و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 419-434]
  • سبک‌های مقابله‎ای تحلیل کانونی رابطة بازخورد‌های ناکارآمد مادران با خودکارآمدی و سبک‌های مقابله‌ای [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 205-212]
  • سبک‌های هویت مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت: نقش واسطه‎ای ناگویی هیجانی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 165-173]
  • سرطان پستان نقش معنا، صلح و ایمان در ابعاد کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 237-248]
  • سرمایه روان‌شناختی آزمون مدل رابطه کمال‌گرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبک‌های مقابله و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 419-434]
  • سرمایه‌های تحولی رابطه بین حمایت‎های اجتماعی ادراک‌شده با بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه‎های تحولی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 175-188]

ش

  • شرم همدلی و رفتارهای جامعه‌پسند: نقش واسطه‌ای هیجان‌های اخلاقی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 261-272]

ص

  • صلاحیت نقش ابعاد هویت در حرمت خود و بهزیستی روان‎ شناختی در بزرگسالی نوظهور [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 225-236]

ظ

  • ظهور بزرگسالی ادراک جوانان از مفهوم بزرگسالی: آیا بین دو جنس تفاوت وجود دارد؟ [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 3-16]

ع

  • عاملیت انسانی نقش عاملیت انسانی، جنس و سن در ویژگی‌های هویتی: بزرگسالی درحال ظهور آرنت [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 33-44]
  • عشق‎پذیری نقش ابعاد هویت در حرمت خود و بهزیستی روان‎ شناختی در بزرگسالی نوظهور [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 225-236]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه بین راهبردهای یادگیری خودنظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 249-260]
  • فرافکنی تحول ادراک دیداری و فرافکنی در کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 345-354]
  • فرسودگی تحصیلی نقش واسطه‌ای هیجان‏ های پیشرفت در رابطه بین اسنادهای علّی و فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 273-286]
  • فرسودگی تحصیلی مدل علّی تأثیر ساختار کلاس بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای انگیزش [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 309-322]

ک

  • کیفیت رابطه نقش واسطه‌ای بخشش در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و مشکلات بین شخصی:مقایسه بر حسب جنس [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 17-32]
  • کیفیت زندگی نقش معنا، صلح و ایمان در ابعاد کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 237-248]
  • کمال‌گرایی نقش واسطه‌ای بخشش در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و مشکلات بین شخصی:مقایسه بر حسب جنس [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 17-32]
  • کمال‌گرایی مثبت آزمون مدل رابطه کمال‌گرایی مثبت و رویدادهای منفی زندگی با سبک‌های مقابله و بهزیستی روان‌شناختی: نقش واسطه‌ای سرمایه روان‌شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 419-434]
  • کودک اثربخشی مداخله شناختی رفتاری خانواده‌محور بر انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بی‌اختیاری کودکان [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 367-378]
  • کودکان اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به والدین بر نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 127-137]

گ

  • گروه‌درمانی تعاملی اثربخشی گروه‌درمانی تعاملی و روان ‎نمایشگری بر جهت‌گیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان‎ شناختی [دوره 15، شماره 60، 1398-1397، صفحه 379-390]
  • گناه همدلی و رفتارهای جامعه‌پسند: نقش واسطه‌ای هیجان‌های اخلاقی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 261-272]

م

  • مدرسه‌گریزی رابطه امید به تحصیل و تحصیل‌گریزی:‌نقش واسطه‌ای خودنظم‌جویی تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 323-335]
  • مشکل بین‌شخصی نقش واسطه‌ای بخشش در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و مشکلات بین شخصی:مقایسه بر حسب جنس [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 17-32]
  • معنویت نقش معنا، صلح و ایمان در ابعاد کیفیت زندگی زنان مبتلا به سرطان [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 237-248]
  • مقابلة فعال تأثیر برنامه آموزش تاب آوری بر ارزیابی های شناختی، مقابله و هیجان ها [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 83-99]
  • مؤلفه‌های یادگیری زایشی تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 71-82]

ن

  • نارسایی شناختی تاثیر القای تنیدگی بر نارسایی شناختی و حافظۀ کاری: نقش انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 153-164]
  • ناگویی هیجانی مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت: نقش واسطه‎ای ناگویی هیجانی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 165-173]
  • نشانگرهای بزرگسالی ادراک جوانان از مفهوم بزرگسالی: آیا بین دو جنس تفاوت وجود دارد؟ [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 3-16]
  • نشخوار فکری نقش نارسایی هیجانی و نشخوار فکری در پیش‌بینی رضایت‌اززندگی مبتلایان به چاقی [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 59-69]
  • نظم‌جویی شناختی هیجانی اثربخشی برنامه آموزشی غنی ‎سازی مهارت‎ های رابطه بین‎ فردی بر اسنادهای علّی، راهبردهای حل تعارض‌های بین ‎فردی، مهارت ‎های مقابله شناختی و ادراک از روابط مثبت با دیگران [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 287-308]
  • نوجوانان نقش واسطه‎ای حرمت خود در رابطه بین جهت‎‎گیری‎های دلبستگی و سازگاری روان‎شناختی [دوره 15، شماره 58، 1398-1397، صفحه 139-151]

و

ه

  • هیجان‏ های پیشرفت نقش واسطه‌ای هیجان‏ های پیشرفت در رابطه بین اسنادهای علّی و فرسودگی تحصیلی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 273-286]
  • هیجان‌های مثبت و منفی تأثیر برنامه آموزش تاب آوری بر ارزیابی های شناختی، مقابله و هیجان ها [دوره 15، شماره 57، 1398-1397، صفحه 83-99]
  • همدلی همدلی و رفتارهای جامعه‌پسند: نقش واسطه‌ای هیجان‌های اخلاقی [دوره 15، شماره 59، 1398-1397، صفحه 261-272]