موضوعات = روان ‌شناسی تربیتی
تعداد مقالات: 14
1. جو عاطفی خانواده و بی صداقتی تحصیلی: نقش واسطه ای خودپنداشت تحصیلی

دوره 16، شماره 61، پاییز 1398، صفحه 97-108

حمید بارانی؛ معراج درخشان؛ عباس اناری نژاد


5. دانش فراشناخت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای کمک‌طلبی تحصیلی

دوره 16، شماره 61، پاییز 1398، صفحه 49-60

محمد قنبری طلب؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ محبوبه فولادچنگ؛ مسعود حسین چاری


6. مدل علّی تأثیر ساختار کلاس بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای انگیزش

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 309-322

فوزیه فکری نوجه‌ده؛ محبوبه فولادچنگ


7. فراتحلیل رابطه بین راهبردهای یادگیری خودنظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 249-260

جواد مصرآبادی؛ ابراهیم گزیدری


8. نقش واسطه‌ای هیجان‏ های پیشرفت در رابطه بین اسنادهای علّی و فرسودگی تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 273-286

فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی


9. رابطه امید به تحصیل و تحصیل‌گریزی:‌نقش واسطه‌ای خودنظم‌جویی تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 323-335

حمید بارانی؛ سمیرا راه‌پیما؛ فرهاد خرمایی


10. تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 71-82

لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج


11. شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش‌آموزان جهشی پایة چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می‌شود؟

دوره 14، شماره 54، زمستان 1396، صفحه 135-146

حمیدرضا حسن‌آبادی؛ ابراهیم طلایی؛ آزاده سیدمیرزایی جهقی؛ گلرخ برارپور


12. چشم‌انداز زمان آینده و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای خود‌نظم‌جویی بلندمدت و ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی

دوره 14، شماره 54، زمستان 1396، صفحه 121-134

محسن افشاری؛ میثم شیرزادی‌فرد؛ رضا قربان‌جهرمی


13. رابطۀ بافت اجتماعی کلاس با درگیری تحصیلی: نقش واسطه‎ای فرایندهای نظام خود، انگیزش و هیجان‎های تحصیلی

دوره 14، شماره 53، پاییز 1396، صفحه 37-51

زینب ربانی؛ سیاوش طالع‌پسند؛ اسحاق رحیمیان‌بوگر؛ محمدعلی محمدی‌فر