موضوعات = روان ‌شناسی تربیتی
تعداد مقالات: 22
1. اثربخشی برنامه آموزشی تحول مثبت نوجوانی بر شاخص های تحول مثبت در نوجوانان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مهر 1399

ناهید حسین‌آباد؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی


2. مهار روان شناختی والدین: پیش بینی مسئولیت پذیری شخصی و سرزندگی تحصیلی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 411-423

حمیدرضا جوکار؛ محبوبه فولادچنگ؛ محمدرئوف انجم شعاع


4. نقش واسطه ای هویت اخلاقی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و شادکامی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 351-364

امیرعباس فاتحی؛ فریده یوسفی؛ علی اصغر ملکی زاده


5. اثربخشی برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 437-447

مجتبی عاشوری؛ رحیم بدری؛ شهرام واحدی؛ مینا محبی


6. سرمایه های تحولی درونی و بیرونی و بهزیستی تحصیلی: نقش واسطه ای پایستگی تحصیلی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 426-436

ماه آزادیان بجنوردی؛ سعید بختیارپور؛ بهنام مکوندی؛ پروین احتشام زاده


7. اثربخشی آموزش جایگزین پرخاشگری و ایمن‌سازی در مقابل تنیدگی بر راهبردهای شناختی نظم‌جویی هیجان در نوجوانان بزهکار

دوره 16، شماره 63، بهار 1399، صفحه 299-310

سعید محمودی‌نیا؛ مژگان سپاه‌منصور؛ سوزان امامی‌پور؛ فریبا حسنی


8. بازخورد والدین به سواد و مهارت‌های شناختی در کودکان پیش‌دبستانی

دوره 16، شماره 63، بهار 1399، صفحه 289-298

سیده مرجان مظلوم؛ سوسن رحیم‌زاده


11. دانش فراشناخت و بهزیستی مدرسه: نقش واسطه‌ای کمک‌طلبی تحصیلی

دوره 16، شماره 61، پاییز 1398، صفحه 49-60

محمد قنبری طلب؛ راضیه شیخ الاسلامی؛ محبوبه فولادچنگ؛ مسعود حسین چاری


13. جو عاطفی خانواده و بی صداقتی تحصیلی: نقش واسطه ای خودپنداشت تحصیلی

دوره 16، شماره 61، پاییز 1398، صفحه 97-108

حمید بارانی؛ معراج درخشان؛ عباس اناری نژاد


14. رابطه امید به تحصیل و تحصیل‌گریزی:‌نقش واسطه‌ای خودنظم‌جویی تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 323-335

حمید بارانی؛ سمیرا راه‌پیما؛ فرهاد خرمایی


15. مدل علّی تأثیر ساختار کلاس بر فرسودگی تحصیلی: نقش واسطه‌ای انگیزش

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 309-322

فوزیه فکری نوجه‌ده؛ محبوبه فولادچنگ


16. نقش واسطه‌ای هیجان‏ های پیشرفت در رابطه بین اسنادهای علّی و فرسودگی تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 273-286

فریبرز گراوند؛ خدیجه ابوالمعالی؛ علیرضا کیامنش؛ حمزه گنجی


17. فراتحلیل رابطه بین راهبردهای یادگیری خودنظم‌جویی و اهمال‌کاری تحصیلی

دوره 15، شماره 59، بهار 1398، صفحه 249-260

جواد مصرآبادی؛ ابراهیم گزیدری


18. تدوین برنامة آموزشی مبتنی بر مؤلفه‌های یادگیری زایشی به منظور افزایش خودنظم‌جویی

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 71-82

لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج


19. چشم‌انداز زمان آینده و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای خود‌نظم‌جویی بلندمدت و ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی

دوره 14، شماره 54، زمستان 1396، صفحه 121-134

محسن افشاری؛ میثم شیرزادی‌فرد؛ رضا قربان‌جهرمی


20. شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش‌آموزان جهشی پایة چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می‌شود؟

دوره 14، شماره 54، زمستان 1396، صفحه 135-146

حمیدرضا حسن‌آبادی؛ ابراهیم طلایی؛ آزاده سیدمیرزایی جهقی؛ گلرخ برارپور


21. رابطۀ بافت اجتماعی کلاس با درگیری تحصیلی: نقش واسطه‎ای فرایندهای نظام خود، انگیزش و هیجان‎های تحصیلی

دوره 14، شماره 53، پاییز 1396، صفحه 37-51

زینب ربانی؛ سیاوش طالع‌پسند؛ اسحاق رحیمیان‌بوگر؛ محمدعلی محمدی‌فر