موضوعات = روان ‎شناسی بالینی
تعداد مقالات: 89
2. اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 403-418

لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج


3. نقش واسطه ‎ای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن و احساس تنهایی

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 435-446

تورج هاشمی؛ مینا محبی؛ فاطمه علیزاده مارالانی


4. اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانش‌آموزان با اختلال بیان نوشتاری

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 355-366

معصومه پورمحمدرضای تجریشی؛ سحر پهلوان‌نشان؛ فائزه گلکار


5. اثربخشی گروه‌درمانی تعاملی و روان ‎نمایشگری بر جهت‌گیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان‎ شناختی

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 379-390

نیکتا برومندیان؛ نوراله محمّدی؛ چنگیز رحیمی طاقانکی


7. تاثیر القای تنیدگی بر نارسایی شناختی و حافظۀ کاری: نقش انعطاف‌پذیری شناختی

دوره 15، شماره 58، زمستان 1397، صفحه 153-164

پریسا شریفی؛ سید علی محمد موسوی؛ مجتبی دهقان


8. اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به والدین بر نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان

دوره 15، شماره 58، زمستان 1397، صفحه 127-137

لیلا شیرجنگ؛ امیرهوشنگ مهریار؛ حجت‌اله جاویدی؛ سیدابراهیم حسینی


10. مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت: نقش واسطه‎ای ناگویی هیجانی

دوره 15، شماره 58، زمستان 1397، صفحه 165-173

حسینعلی قنادزادگان؛ مهدیه صالحی؛ رویا کوچک انتظار؛ مژگان سپاه منصور


11. نقش واسطه‌ای بخشش در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و مشکلات بین شخصی:مقایسه بر حسب جنس

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 17-32

حامد کاشانکی؛ محمدعلی بشارت؛ فرشته رجبیان‌تابش


12. الگوهای ارتباطی خانواده و جو یادگیری با حل مسئلة خلاق:نقش واسطه‌ای بازخوردهای خلاقانه

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 44-57

زهرا دلنواز؛ محبوبه البرزی؛ فریبا خوشبخت


13. نقش عاملیت انسانی، جنس و سن در ویژگی‌های هویتی: بزرگسالی درحال ظهور آرنت

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 33-44

محمدرضا فتحی؛ علیرضا کیامنش؛ فرهاد جمهری


14. ادراک جوانان از مفهوم بزرگسالی: آیا بین دو جنس تفاوت وجود دارد؟

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 3-16

زهره سلیمانی؛ الهه حجازی


16. تأثیر برنامه آموزش تاب آوری بر ارزیابی های شناختی، مقابله و هیجان ها

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 83-99

سمیه محبی؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار


17. تحول بازنمایی دلبستگی و حساسیت مادرانه

دوره 14، شماره 56، تابستان 1397، صفحه 355-371

شایسته شکوفه فرد؛ محمدعلی مظاهری؛ محمود حیدری؛ پریسا سیدموسوی


18. ساخت و استانداردسازی مقیاس سازش نایافتگی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه

دوره 14، شماره 56، تابستان 1397، صفحه 373-387

مهسا امیربگلوی داریانی؛ حمزه گنجی؛ حسن پاشا شریفی


20. رابطه دین‌داری و امید: نقش واسطه‌ای صبر

دوره 14، شماره 56، تابستان 1397، صفحه 435-444

زهرا مرحمتی؛ فرهاد خرمائی


21. کنش‌های اجرایی در کودکان پایۀ اول ابتدایی با و بدون تجربۀ پیش‌دبستان

دوره 14، شماره 56، تابستان 1397، صفحه 405-418

فاطمه نجاتی؛ زهرا هاشمی؛ مهناز اخوان تفتی


22. خودشفقت ورزی، بازخورد به دین و اضطراب مرگ: پیش بین های بهزیستی روان شناختی در سالمندان

دوره 14، شماره 56، تابستان 1397، صفحه 445-460

پیام ورعی؛ خدامراد مؤمنی؛ آسیه مرادی


23. اثربخشی برنامۀ والدگری ذهن آگاهانه بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدینی در مادران نوجوانان با تعارض بالا

دوره 14، شماره 56، تابستان 1397، صفحه 419-433

مریم محمدی؛ کارینه طهماسیان؛ سعید قنبری؛ جلیل فتح آبادی


24. تبیین راهبردهای گذر از بحران میانسالی: یک مطالعۀ کیفی

دوره 14، شماره 56، تابستان 1397، صفحه 389-403

معصومه اسمعیلی؛ فاطمه قاسمی نیایی؛ کوثر دهدست


25. رابطة تاب‌آوری تحصیلی و ارزیابی‌‌های شناختی با خودناتوان‌‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‎های پیشرفت

دوره 14، شماره 55، بهار 1397، صفحه 328-341

داود لکی؛ امید شکری؛ مژگان سپاه منصور؛ سارا ابراهیمی