موضوعات = روان ‎شناسی بالینی
تعداد مقالات: 98
1. رابطه بین دلبستگی و نارسا نظم ‌جویی هیجانی با اضطراب اجتماعی:نقش واسطه ‌ای ذهنی ‌سازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 بهمن 1399

الهه دروگر؛ علی فتحی آشتیانی؛ عماد اشرفی


2. نقش واسطه ‌ای نظم جویی هیجانی در رابطه بین روان ‌سازه‌های سازش نایافته اولیه و نشانه ‌های اضطراب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 بهمن 1399

شراره عبدالله خانی؛ محمدعلی بشارت؛ حجت اله فراهانی


3. اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان پذیرش و تعهد بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی مادران دارای فرزند با نشانه های تضادورزی گستاخانه

دوره 17، شماره 65، پاییز 1399، صفحه 87-94

فاطمه تجلّی؛ حجّت ‌الله  جاویدی؛ امیرهوشنگ مهریار؛ سید احمد میرجعفری


4. نظام‌های مغزی-رفتاری و احساس تنهایی: نقش واسطه‌ای اضطراب اجتماعی

دوره 17، شماره 65، پاییز 1399، صفحه 3-14

پوریا حیدری؛ محترم نعمت ‌طاوسی


5. اثربخشی آموزش خود دلگرمسازی بر لغزش شناختی و ترس از ارزیابی منفی

دوره 16، شماره 64، تابستان 1399، صفحه 401-410

زهرا سهرابی؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور


7. مؤلفه‌های صبر مادر و توان بدرفتاری با کودک: نقش واسطه‌ای نارسانظم‌جویی هیجانی

دوره 16، شماره 63، بهار 1399، صفحه 311-320

مرضیه صادق‌زاده؛ فاطمه بهزادی؛ فرهاد خرمایی


8. اثربخشی آموزش جلوه های چهره ای هیجان های بنیادین بر اختلال رفتاری زودآغاز

دوره 16، شماره 62، زمستان 1398، صفحه 163-174

ابوالقاسم فرزانه؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی


9. کارآمدی آموزش چند مولفه ای دیکته نویسی در اختلال یادگیری اختصاصی دیکته: طرح آزمایشی تک آزمودنی

دوره 16، شماره 62، زمستان 1398، صفحه 175-200

حمیدرضا حسن‌آبادی؛ راضیه طیبی؛ پروین کدیور


11. نقش واسطه ‎ای پرخاشگری واکنشی در رابطه بین حساسیت به قربانی شدن و احساس تنهایی

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 435-446

تورج هاشمی؛ مینا محبی؛ فاطمه علیزاده مارالانی


12. اثربخشی برنامه آموزش مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر خودنظم‌جویی شناختی، فراشناختی و باورهای انگیزشی

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 403-418

لیلا عروتی موفق؛ صغری ابراهیمی قوام؛ اسماعیل سعدی‌پور؛ علی دلاور؛ فریبرز درتاج


13. اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی بر حافظه فعال دیداری فضایی دانش‌آموزان با اختلال بیان نوشتاری

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 355-366

معصومه پورمحمدرضای تجریشی؛ سحر پهلوان‌نشان؛ فائزه گلکار


14. اثربخشی گروه‌درمانی تعاملی و روان ‎نمایشگری بر جهت‌گیری هویت دختران نوجوان با پریشانی روان‎ شناختی

دوره 15، شماره 60، تابستان 1398، صفحه 379-390

نیکتا برومندیان؛ نوراله محمّدی؛ چنگیز رحیمی طاقانکی


16. مدل‌یابی اعتیاد به اینترنت براساس سبک‌های هویت: نقش واسطه‎ ای ناگویی هیجانی

دوره 15، شماره 58، زمستان 1397، صفحه 165-173

حسینعلی قنادزادگان؛ مهدیه صالحی؛ رویا کوچک انتظار؛ مژگان سپاه منصور


18. تاثیر القای تنیدگی بر نارسایی شناختی و حافظۀ کاری: نقش انعطاف‌پذیری شناختی

دوره 15، شماره 58، زمستان 1397، صفحه 153-164

پریسا شریفی؛ سید علی محمد موسوی؛ مجتبی دهقان


19. اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی به والدین بر نشانه‌های اختلال نافرمانی مقابله‌ای در کودکان

دوره 15، شماره 58، زمستان 1397، صفحه 127-137

لیلا شیرجنگ؛ امیرهوشنگ مهریار؛ حجت‌اله جاویدی؛ سیدابراهیم حسینی


20. نقش واسطه‌ای بخشش در رابطه بین ابعاد کمال‌گرایی و مشکلات بین شخصی:مقایسه بر حسب جنس

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 17-32

حامد کاشانکی؛ محمدعلی بشارت؛ فرشته رجبیان‌تابش


21. الگوهای ارتباطی خانواده و جو یادگیری با حل مسئلة خلاق:نقش واسطه‌ای بازخوردهای خلاقانه

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 44-57

زهرا دلنواز؛ محبوبه البرزی؛ فریبا خوشبخت


22. نقش عاملیت انسانی، جنس و سن در ویژگی‌های هویتی: بزرگسالی درحال ظهور آرنت

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 33-44

محمدرضا فتحی؛ علیرضا کیامنش؛ فرهاد جمهری


23. ادراک جوانان از مفهوم بزرگسالی: آیا بین دو جنس تفاوت وجود دارد؟

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 3-16

زهره سلیمانی؛ الهه حجازی


25. تأثیر برنامه آموزش تاب آوری بر ارزیابی های شناختی، مقابله و هیجان ها

دوره 15، شماره 57، پاییز 1397، صفحه 83-99

سمیه محبی؛ امید شکری؛ حسین پورشهریار